Zimska nedeljska jutra


Tokratno zimo sem ponovno izkoristil za meni najljubšo zimsko športno prireditev v Mariboru. To je seveda Zimski pokal peš na pohorje. Tokrat dvanajst nedelj zapored, ko se je za začetek dneva potrebno podati na 7 km dolg vzpon na Pohorje in tako premagati 680m višinske razlike. Tekmovalnost za ta leten čas je bila izjemna in tako sem zmeraj dal vse od sebe. Velikokrat sem z zadnjim močmi zašprintal v cilj, se zgrudil na kolena in glasno hlastal za zrakom.

Za prve vzpone smo tokrat imeli zelo dobre pogoje in tako sem svoj rekord postavil zelo blizu meje 30 min, ki pa je v nadaljevanju zimske lige nikakor nisem mogel izboljšati. Sneg, led in mraz, ki so z zamudo prispeli v nadaljevanju so mojo željo po času pod 30 min dobesedno uničili.



Kot prejšnjo zimsko ligo mi v tokratni žal ni uspelo narediti vseh vzponov, žled ki nas je doletel nam je s katastrofalnimi pogoji tako odvzel 2 vzpona. Na srečo se je stanje po dveh tednih toliko izboljšalo, da smo se lahko pomeri vsaj na zadnjem 12. finalnem vzponu, ki pa je zaradi podrtih dreves bil prav tako skrajšan. Na koncu sem tako pristal na skupnem 11. mestu, nad čemer sem bil zelo zadovoljen in tako zelo dobro začel .



Rad imam šport in rad pišem o njem. Preprosto spada k mojemu vsakdanu, tako kot prehranjevanje, pitje in spanje. Nekatere dni je najlažja stvar na svetu, spet druge dni grozno boli. Ampak po vsakem treningu sem srečnejši kot prej. Kakorkoli šport združuje.

0 komentarji :

Objavite komentar

© 703finisher 2013 Is Designed By Templateify , Your Link Here